readbud - get paid to read and rate articles

Fir intins !!!

Sa ne distram putin si in fata ecranului , nu doar pe marginea apei

.

.

joi, 25 februarie 2010

cateva bancuri

Un taran prinde un pestisor... de aur, fireste. Si pestisorul ii zice:
- Tarane, tarane, daca imi dai drumul, iti indeplinesc 3 dorinte.
- Pe cine faci tu, ma, taran? aruncandu-l jos si strivindu-l cu piciorul…

-Ce-ai facut duminica?
-Am fost plecat la pescuit bibani.
-Si ai pescuit multi?
-Nici unul.
-Si atunci de unde stiai ca erau bibani?

Iarna grea ...BRRRR! Cica era un pescar fanatic. Si de fanatic ce era se duce el intr-o zi la pescuit desi era mult sub zero.Scoate tarnacopu' sa dea o copca, dupa care-si arunca sculele in apa. Sta el ce sta si odata aude o voce groasa din spate:
-Aicea nu ieste peste!
Gagiu' cand aude isi extrage unditele si se muta mai incolo...tot nu misca. Dupa o vreme, aude iarasi vocea:
-Aicea nu se afla peste!
Gagiu'suparat se muta din nou, sparge gheata si sade. Din nou, in spatele lui, vocea:
-Aicea nu vei gasi peste!
Enervat, pescaru' se-ntoarce si graieste:
-Da'cine pi*a ma-tii esti tu, ba, de-mi tot sperii norocul?
-Eu sunt directorul patinoarului!

-Vai, draga, ce a slabit sotul tau!
-De la pescuit i se trage.
-Nu stiam, pescuitul slabeste?
-Pai mananca ce prinde...

Un om de la Asociatia de Protectie a Animalelor, vede un baietas care pescuia avand in carlig o broscuta.
-Cum poti sa chinuiesti biata broscuta?
-Nu este adevarata, este din plastic.
-Eu am crezut ca este adevarata.
-La fel au crezut si fraierii astia de pesti din cos.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

agata un comentariu